א.א.ר שירותי ביוב 1

פתיחת סתימות במרזב

פתיחת סתימות במרזב2021-09-26T11:24:21+03:00

עם הגשמים הראשונים לקוחות רבים מוצאים את המרזבים שלהם תקועים או סתומים, בדרך כלל באמצע הלילה או במהלך סופה. אחת הדרכים הטובות ביותר לביצוע פתיחת סתימה במרזב, היא באמצעות מניעת הסתימות מלכתחילה.
השיטות למניעת סתימות הן רבות ויצירתיות, אך במידה ועדיין נקלעתם למצב בו המרזב שלכם אינו מאפשר זרימה של מים, ואתם זקוקים לבעל מקצוע – פנו אלינו.

ניקוי מרזבים – מה חשוב לדעת?

מרזב הוא למעשה צינור או מערכת צינורות המוביל מי גשמים מגג המבנה אל הקרקע, כאשר כל תכנון לקוי של המרזב עלול להשפיע במידה ניכרת על יכולות הניקוז והובלת מי הגשמים. מעבר לכך, סתימה במרזב עלולה להתרחש כתוצאה מהצטברות לכלוך בתעלת הניקוז הממוקמת בחלק העליון של המרזב ובצינור הניקוז עצמו, דבר המחייב פעולת פתיחת מרזבים במסגרתה נעשה ניקוי יסודי של המרזב.

כיצד ניתן לזהות סתימה במרזב?

סתימה במרזב נחשבת לאחת מהבעיות הנפוצות ביותר בכל הנוגע לתעלות הניקוז בכל סוגי המבנים. סתימה זו ניתנת לזיהוי באופן מיידי בכל אותם מקרים בהם מי הגשמים אינם יוצאים מפתח הניקוז הממוקם בקצה התחתון של המרזב העולב על גדותיו. במקרים אלו, מומלץ בראש ובראשונה לבדוק אם קיימת הצטברות של לכלוך מכל סוג שהוא בחלק העליון של המרזב, דבר העלול לייצר הצפה עליונה של מי גשמים בשטח גג המבנה.

פתיחת סתימות במרזב – כיצד?

פתיחת סתימה במרזב נעשית באמצעות שתי פעולות מרכזיות:
1. ניקוי מקדים של פתח תעלת הניקוז הממוקמת בגג המבנה
2. הזרמת מים בלחץ גבוה בתוך צינור/מערכת צינורות הניקוז
השילוב בין שתי הפעולות מאפשר שחרור סתימות הנוצרות לאורך צנרת הניקוז ו/או תעלת הניקוז, כאשר לחץ המים הגבוה המוזרם בתוך צינור הניקוז, מסלק את כל סוגי הלכלוך המצוי בתוך הצינור עצמו. חשוב לציין שפתיחת מרזב סתום היא התיקון הנפוץ ביותר בכל הקשור למרזבים, כאשר הסתימה נגרמת בעיקר מלכלוך חיצוני המכסה את תעלת הניקוז הממוקמת על הגג וכתוצאה מחדירת גופים זרים לתוך צינור הניקוז שהנפוצים ביניהם כוללים: עלים וענפים.

ניקוי מרזבים – מתי מומלץ?

ניקוי מרזבים בבית משותף או בבתים פרטיים היא פעולת תחוזקה וניקוי אותה מומלץ לקיים אחת לשנה ובעיקר לפני עונת הגשמים או אחריה. תחזוקת המזרבים מהווה אמצעי מניעה להיווצרות סתימות בתעלות וצינורות הניקוז לאורך כל ימות השנה, כאשר סתימות חוזרות ונשנות בתוך צינור הניקוז עלולות להעיד על תכנון לקוי של מערכת הניקוז במבנה ובמקרים אלו יש לשקול מציאת פתרונות לשדרוג המרזבים.

פתיחת סתימות במרזב – למי פונים?

פתיחת סתימות במרזב היא פעולה מקצועית אותה מומלץ לקיים אך ורק עם נותני שירות העוסקים ומתמחים בנושא וזאת על מנת להימנע מסתימות חוזרות ונשנות בתעלת וצינור הניקוז ועל מנת להימנע מגרימת נזק בלתי הפיך למרזב. אנחנו בחברת א.א.ר שירותי ביוב, מתמחים מזה עשרות שנים בביצוע עבודות ניקוי מרזבים ותחזוקתם, כאשר אחד מהשירותים המקצועיים המוצעים על ידינו הוא שירות ייעודי לפתיחת סתימות במרזב. אנו פועלים תחת רישיון מקצועי של חברת ביוב ומחזיקים בכל הציוד הנדרש לביצוע פעולות ניקוי ופתיחה של מרזבים מכל סוג ובכל סדר גודל. למידע נוסף בנושא אתם מוזמנים ליצור איתנו.

פתיחת סתימה במרזב

דוגמאות של ניקוי מרזבים מאת צוות א.א.ר שירותי ביוב

צרו עמנו קשר
close slider

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם!