א.א.ר שירותי ביוב 1

פתיחת סתימה באסלה

פתיחת סתימה באסלה

כאשר ישנה סתימה באסלה, אתם צריכים לדעת כיצד לפתוח אותה במהירות וביעילות.
אם האסלה שלכם סתומה, אתם בוודאי יודעים עד כמה מדובר בסיטואציה בעייתית. השימוש היום יומי שלנו באסלה מכתיב כי כאשר ישנה תקלה כזו או אחרת, שגרת החיים היום יומית שלנו נפגעת בצורה משמעותית ביותר, ובנוסף לכך משום שמדובר בחלק בסיסי ביותר בתשתית הצנרת והביוב של הבית – אנחנו סובלים גם ממפגע תברואתי, מלכלוך, מהצפה וממצבים קשים אחרים הקשורים אל סתימה בשירותים.
לכן, ברור מדוע אנחנו מחפשים אפשרות מקצועית של פתיחת סתימה באסלה – וחשוב לדעת כיצד לעשות זאת נכון, מה המחיר ומהן האפשרויות השונות הקשורות למשימה זו.

פתיחת סתימה באסלה

מספר אפשרויות שונות לפתיחה של סתימה באסלה

קבלו מספר דרכים שבעזרתם תוכלו לדעת איך פותחים סתימה בשירותים:

פומפה – בכדי לבצע פתיחת סתימה באסלה בצורה בסיסית, אחד הכלים הבסיסיים והמוכרים ביותר הוא הפומפה. פתיחת סתימה באסלה עם פומפה היא משימה ידנית פשוטה, כאשר משתמשים בכלי שיוצר לחץ באסלה בכדי למשוך החוצה את מה שסותם את האסלה. במצב של סתימות פשוטות באסלה, זהו כלי שימושי שכדאי שיהיה בכל בית בכדי לפתור תקלות שכאלה.

פומפה לביצוע פתיחת סתימה בשירותים

סודה קאוסטית – מבין האפשרויות השונות של פתיחת סתימה בשירותים בלי פומפה, ישנה אפשרות ביתית מוכרת של שימוש בסודה קאוסטית. מדובר למעשה בחומר כימי שכאשר הוא בא במגע עם מים חמים, הוא ממיס במהירות את מה שגורם לסתימה, וכך ניתן לפתוח גם סתימות מעט רציניות יותר באסלות ובניקוז. חשוב לציין כי פתיחת סתימות עם סודה קאוסטית שצריך להיזהר איתה, שכן מדובר בחומר מסוכן ורעיל.

אפשרויות אחרות – ישנן עוד לא מעט אפשרויות לביצוע פתיחת סתימה בשירותים, גם ברמה ביתית. תוכלו לנסות לפתוח סתימה בשירותים באמצעות ספירלה – וו אינסטלטורים מיוחד שיכול להגיע גם למרחבים מוגבלים למדי ולפתוח פיזית סתימות בצורה יעילה ביותר. חשוב לציין שבמרחבי שירותים ייחודיים כמו אסלות סמויות יש צורך בכלים יעילים וייחודיים לשם כך – פתיחת סתימות באסלה סמויה או באסלה תלויה בדרך כלל לא יכולה להתבצע בצורה פשוטה כל כך באמצעות פומפה, למשל.

כמה זה עולה? – בכל הנוגע למחיר, השאלה כמה עולה פתיחת סתימה באסלה תלויה במידה רבה בסוג האסלה ובאופי השירות שנחוץ לכם. אתם צריכים לוודא שאתם פונים לשירות מקצועי בתחום שירותי הביוב, ואתם צריכים לקבל הצעת מחיר הוגנת בהתאם למה שנחוץ לכם – כאשר טווח המחירים יכול לנוע בין כמה עשרות שקלים בודדים ועד מאות שקלים בהתאם לאופי התקלה.

בכדי להבטיח את פתיחת הסתימה היעילה שנחוצה לכם, פנו לא.א.ר שרותי ביוב
בכדי לקבל הצעת מחיר הוגנת, ולוודא שאתם פותחים את הסתימה באסלה בצורה היעילה ביותר ומבטיחים את תקינותה לאורך כמה שיותר זמן – אתם פשוט יכולים לפנות לצוות המומחים שלנו.

By |2021-10-13T13:21:56+03:00אוקטובר 13th, 2021|כללי|0 תגובות
צרו עמנו קשר
close slider

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם!