א.א.ר שירותי ביוב 1

פתיחת סתימות בלחץ מים – באיזה מקרים נשתמש?

פתיחת סתימות בלחץ מים – באיזה מקרים נשתמש?

פתיחת סתימות היא פעולה נקודתית המיועדת לצרכי פתיחת חסימה הנוצרת בצנרת המים או הביוב בשטח הבית וסביבת המגורים. פעולה זו מיושמת במספר שיטות שונות שכל אחת מהן מותאמת לסוג החסימה עמה אתם מתמודדים.

פתיחת סתימות בלחץ מים

שיטות נפוצות לפתיחת סתימות ביתיות

מעבר איטי של מים בכיורי הבית יכולים להעיד על סתימת צנרת המחייבת אתכם לבצע פעולה מיידית לפתיחתה של הסתימה הקיימת, כאשר בין יתר השיטות הנפוצות לפתיחת סתימה ביתית קלה תוכלו למצוא:
• פתיחת סתימות באמצעות פומפה היוצרת וואקום בעת לחיצה ומאפשרת לכל שאריות הלכלוך להישאב החוצה מתוך הצנרת ובכך ניתן לשחרר את הצינור הסתום.
• חומרים כימיים לפתיחת סתימות ולשימוש ביתי – כיום תוכלו למצוא מספר חומרים כימיים ייעודים לפתיחת סתימות. בשיטה זו יש לרוקן את תכולת התכשיר בו אתם עושים שימוש אל תוך הסיפון, כאשר החומר הכימי ממיס את החומרים הלא מתכלים המצויים בתוך הצנרת ובכך גורם לפתיחת הסתימה.
במקרים בהם הסתימה לא משתחררת ו/או חוזרת על עצמה בפרקי זמן קצרים, חשוב ומומלץ להזמין איש מקצוע לצורך איתור מקור החסימה ופתרון הבעיה.

פתיחת סתימות בלחץ מים

אחד מהפתרונות המוצעים לכם על ידי אנשי מקצוע בתחום צנרת המים והביוב הוא פתרון ייעודי עבור פתיחת סתימות בלחץ מים. שירות זה מיושם באמצעות מכשור ייעודי הכולל צינורות מים אותם ניתן להחדיר אל תוך קו הצנרת (בכל קוטר) להפעיל לחץ מים גבוה המשחרר את הסתימה וגורם לכל השומנים ולחומרים הלא מתכלים המצויים בתוך הצנרת להתפרק בתוך הצנרת ולאפשר מעבר מהיר של המים.

מתי נעשה שימוש בפתיחת סתימות בלחץ מים?

פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה או נמוך מיושמת בכל אותם מקרים בהם כל השיטות הנפוצות לשחרור סתימות ביתיות אינן סייעו לפתרון הבעיה ובכל אותם מקרים בהם מדובר בסתימה המצויה בצנרת הביוב המרכזית של המבנה או בצנרת המים המרכזית של המבנה. בשנים עברו, צנרת הביוב יוצרה מצינורות בטון והדבר מוביל לכך שבמבני מגורים ישנים עלולים להתרחש מקרים בהם שורשי עצים חודרים אל תוך צנרת הבטון וגורמים לחסימת המערכת. במקרים אלו, פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה מצליחה לעקור את שורשי העצים ולבך לשחרר את החסימה. כיום, כל צנרת הביוב מיוצרת ממערכת מסועפת של צינורות אליה עלולים לחדור מוצרים לא מתכלים וגופים זרים המקשים על מעבר מי השופכין, לרבות, שומן, שקיות פלסטיק, מגבונים לחים, קונדומים, תחבושות היגייניות וכדומה. הימצאותם של גופים זרים אלו בתוך קו צנרת הביוב עלולה להוביל לחסימתה ולהופעת ריחות ביוב לא נעימים בסביבת המגורים, כאשר הפתרון לבעיה מיושם ברוב המקרים באמצעות פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה או נמוך בהתאם לסוג החסימה.

By |2021-08-19T12:33:30+03:00אוגוסט 19th, 2021|כללי|0 תגובות
צרו עמנו קשר
close slider

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם!